Regulamin Karty Stałego Klienta
- Warunki ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Karty Stałego Klienta w salonie PJONA BarberShop (dalej zwany „Salonem”).
1.2. Każdy klient, zainteresowany uzyskaniem Karty Stałego Klienta, może ją otrzymać bezpłatnie przy kasie w Salonie.
1.3. Korzystanie z Karty oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje klienta do przestrzegania jego postanowień. - Zasady przyznawania rabatu
2.1. Klient, który zamówił i opłacił usługę w Salonie, otrzymuje naklejkę, która uprawnia go do uzyskania rabatu przy każdym piątym strzyżeniu.
2.2. Kwota usługi nie ma znaczenia dla przyznania rabatu, decydujące jest jedynie wykonanie usługi.
2.3. W przypadku podejrzenia nieprawidłowego korzystania z rabatu, Barber zastrzega sobie prawo do odmowy doklejenia naklejki na Kartę Stałego Klienta. - Wysokość rabatu
3.1. Piąte strzyżenie zobowiązuje dowolnego Barbera PjonaBarbershop do obniżenia wartości usługi o 50%.
3.2. Dziesiąte strzyżenie uprawnia klienta do zupełnie darmowego strzyżenia, niezależnie od złożoności usługi. - Wymiana Karty Stałego Klienta
4.1. W momencie wypełnienia całkowicie Karty Stałego Klienta, klient otrzyma nową Kartę w ramach trwającej promocji.
4.2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie Karty Stałego Klienta oraz naklejek umieszczonych na niej. W przypadku zgubienia Karty, klient otrzyma nową, pustą Kartę. - Postanowienia końcowe
5.1. Regulamin Karty Stałego Klienta wchodzi w życie z chwilą udostępnienia go klientowi w Salonie.
5.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
5.3. Wszelkie spory wynikłe z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.