Regulamin Karty Stałego Klienta


  1. Warunki ogólne

    1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Karty Stałego Klienta w salonie PJONA BarberShop (dalej zwany „Salonem”).
    1.2. Każdy klient, zainteresowany uzyskaniem Karty Stałego Klienta, może ją otrzymać bezpłatnie przy kasie w Salonie.
    1.3. Korzystanie z Karty oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje klienta do przestrzegania jego postanowień.

  2. Zasady przyznawania rabatu

    2.1. Klient, który zamówił i opłacił usługę w Salonie, otrzymuje naklejkę, która uprawnia go do uzyskania rabatu przy każdym piątym strzyżeniu.
    2.2. Kwota usługi nie ma znaczenia dla przyznania rabatu, decydujące jest jedynie wykonanie usługi.
    2.3. W przypadku podejrzenia nieprawidłowego korzystania z rabatu, Barber zastrzega sobie prawo do odmowy doklejenia naklejki na Kartę Stałego Klienta.

  3. Wysokość rabatu

    3.1. Piąte strzyżenie zobowiązuje dowolnego Barbera PjonaBarbershop do obniżenia wartości usługi o 50%.
    3.2. Dziesiąte strzyżenie uprawnia klienta do zupełnie darmowego strzyżenia, niezależnie od złożoności usługi.

  4. Wymiana Karty Stałego Klienta

    4.1. W momencie wypełnienia całkowicie Karty Stałego Klienta, klient otrzyma nową Kartę w ramach trwającej promocji.
    4.2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie Karty Stałego Klienta oraz naklejek umieszczonych na niej. W przypadku zgubienia Karty, klient otrzyma nową, pustą Kartę.

  5. Postanowienia końcowe

    5.1. Regulamin Karty Stałego Klienta wchodzi w życie z chwilą udostępnienia go klientowi w Salonie.
    5.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
    5.3. Wszelkie spory wynikłe z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.